Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vertrek Amèlie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 8:08 am

Ik zat op mijn bed en was voor het eerst sinds dagen weer aangekleed. Vandaag was het zover. Vanmiddag gingen we terug naar de boerderij en de zusters hadden verschillende kruiden ingepakt want de koetsreis zou vast heel heftig voor mijn ribben zijn en me heel erg veel pijn doen. Toch moest het maar. Ik was veiliger en misschien kon ik alles dan beter verwerken. Elliot zou ik wel echt vreselijk missen, maar ik moest wel. We zouden ooit trouwen had hij beloofd en dat was een troost. Dan zouden we altijd samen zijn en blijven. Eigenlijk moest ik inpakken, maar ik kon eigenlijk niet lopen en bleef twijfelend op het bed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 8:14 am

Elliot liep door haar kamer en pakte een voor een een kleding uit haar kast om te vragen of ze het mee wou hebben. Hij had ook extra geld in haar koffer gedaan en een paar extra warme dekens. Dure jurken kon hij niet meegeven, omdat die dingen veel te veel ruimte in beslag namen en ze ging niet naar een paleis. Ze ging naar een boerderij. Wel had hij er wat eenvoudige jurkjes in gedaan. Zodat ze zeker genoeg had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 8:19 am

Ik keek naar Elliot en kreeg een glimlach op mijn lippen. Hij was echt een heer voor me, dat hij dit deed. Het was vast de aller eerste keer dat hij als man van adel iets inpakte. 'Ik... blijf niet al te lang weg, denk ik,' momeplde ik en ik sloeg mijn ogen neer. 'Totdat ik bijgekomen ben of je me op komt halen omdat ik helemaal veilig ben.' Ik keek naar de twee koffers die mee zouden gaan en haalde voorzichtig de dekens eruit. 'Die moeten bovenop. Die heb ik nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 8:22 am

Elliot knikte en en keek even naar de koffers. 'Oke,' Hij haalde nog twee jurkjes uit de kast en keek haar vragend aan. 'Deze mee?' Moest ze ook nog een kussen hebben, of misschien wat extra te eten voor onderweg. Hij wist het echt niet, hij deed maar wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 8:38 am

'Ik...' Zachtjes schudde ik mijn hoofd. 'nee, daar kan ik niet mee werken op de boerderij.' Ik hield de dekens op mijn schoot en wachtte af op waar hij verder mee zou komen. 'Ik denk dat we 's avonds ergens wat eten,' momelde ik nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 8:39 am

Elliot hing de jurken weer terug en ging langs haar zitten. 'Volgens mij was dat alles.' Zei hij en sloeg zijn arm voorzichtig om haar heen. 'Heb je nog iets anders nodig?' Vroeg hij en keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 8:55 am

'Jou..' mompelde ik zachtjes. 'Kon jij maar mee in de koffer..' Ik zuchtte zachtjes en liet me heel zachtjes tegen zijn schouder aanzakken. 'ik ga je zo erg missen. Echt waar...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 8:56 am

'Ik ga jou ook heel erg missen.' Zei hij en wreef zacht over haar rug. 'Ik kan helaas niet mee. Het spijt me.' Ooh wat wou hij graag mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:02 am

'Ik wil dat mijn ouders je helemaal gaan vertrouwen,' zuchtte ik zachtjes. Ik legde heel zachtjes mijn arm achter zijnr ug en verbeet de pijn die dat opleverde. 'Maar misschienw aarderen ze het wel dat je me met ze mee laat gaan. Dat je me in veiligheid wilt brengen... Ik weet het niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:04 am

'Het komt allemaal wel goed. Dat beloof ik je.' Zei hij en kuste haar op haar wang. 'Ik zal altijd aan je denken.' Beloofde hij. Hij kon ook niet anders. Ze was alles voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:15 am

'Ik ook aan jou...' Ik sloot mijn ogen en hield me goed aan hem vast. 'Kus me... Voordat het tijden niet meer kan,' fluisterde ik en ik keek naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:17 am

Elliot glimlachte en drukte zacht zijn lippen op die van haar. Dat hij dit moest missen was nu al een kwelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:28 am

'Zachtjes,' fluisterde ik nog en heel voorzichtig legde ik mijn handen op zijn schouders neer en hield hem zo vast, maar kon hem ook zo wegduwen als het me teveel werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:29 am

Elliot kuste haar zacht en hield een hand op haar rug, maar die ander hield hij toch maar thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:42 am

Ik genoot er echt van en kwam iets dichterbij hem en sloot mijn ogen. Ik wilde niet zonder hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:55 am

Elliot sloeg zijn andere arm ook om haar heen en kuste haar nu iets vuriger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 10:02 am

Ik stopte heel even en keek hem in de ogen. Zitten deed best pijn en ik liet me zachtjes achterover zakken en trok hem met me mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 10:29 am

Elliot liet zich rustig meetrekken. Voorzichtig legde hij zijn hand op haar wang en drukte zijn lippen weer op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:03 pm

Mijn buik bewoog mee met mijn diepe, maar snelle ademhaling. Zachtjes gleden mijn lippen met de zijne mee, maar tegelijkertijd was ik me er sterk van bewust dat Hij ook op me had gezeten. Maar toch, ik kon het aan en ik moest wel. Het was ons afscheid...
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:14 pm

Hij zou haar zo missen, maar het moest. Ze wad nergens veilig en al helemaal niet o het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 9:59 pm

Zachtjesliet ik zijn lippen los en keek ik hem in de ogen. 'Ik ga je zo missen..m'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 10:23 pm

'Ik ga je ook zo erg missen.' Zei hij en legde zijn voorhoofd tegen dat van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 10:36 pm

Ik sloot mijn ogen en hield hem goed vast aan zijn schouders. 'Ik moet wel he...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 10:45 pm

'ja,' Zei hij spijtig. 'Je moet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Emptydo mei 17, 2012 10:49 pm

Ik zuchtte en tuitte mijn lippen weer voor een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vertrek Amèlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek Amèlie   Vertrek Amèlie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vertrek Amèlie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Elizabeth's vertrek
» Miranna Loïs Harthy's vertrek
» De droom van Amèlie
» Amèlie Dubios
» Slaapkamer Armand en Amèlie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-
Ga naar: