Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Paard Stip naast de boerderij

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptywo mei 30, 2012 6:20 am

Paard Stip naast de boerderij 2ceb3e1297c211e18cf91231380fd29b_7_large
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptywo jun 06, 2012 7:07 am

We waren al bij mijn ouders geweest en ze wisten het nieuws. Gelukkig kon hij blijven slapen en nu gingen we nog een stukje rijden. Ik had het nog niet gedaan sinds ik hier was en ik vond het best wel eng om straks op eht grote beest te zitten, maar volgens Armand zat het in me en kon ik het wel. Ik had nog gewoon een boerenjurkje aan en stapte naar het paard toe en wreef het zachtjes over zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptywo jun 06, 2012 7:12 am

Elliot liep rustig achter haar aan en keek verbaasd naar het paard. Een paard met stippen? Het leek wel geverfd. Hij bleef op een kleine afstand staan en keek onderzoekend naar het dier. Het was echt heel raar, net alsof het een ziekte had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptywo jun 06, 2012 7:14 am

Ik keek om naar Elliot en wenkte hem zachtjes. 'Wil je me eventjes een steuntje geven?' vroeg ik hem want ik dacht niet dat iki er zelf op zou komen. 'Wat is er? Je kijkt zo... ja ik weet niet,' zei ik twijfelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptywo jun 06, 2012 7:16 am

Elliot knikte en kwam rustig wat dichterbij. 'Het is gewoon.....Uhm......Zulk soort paard heb ik nog nooit in mijn leven gezien. Het is gewoon een beetje.....raar.' Zei hij en maakte met zijn handen een kommetje, zodat ze erop kon gaan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptywo jun 06, 2012 7:20 am

'Wat bedoel je?' vroeg ik en ik stapte op zaijn hand waarna ik vrij makkelijk op het paard kwam. Eventjes bleef ik doodstil zitten en haalde ik diep adem. 'Kom je erachter zitten of loop je mee?' vroeg ik hem. Ik wilde het best wel eerst alleen proberen, maar zei dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptywo jun 06, 2012 8:05 pm

Elliot schudee zijn hoofd. 'Ik loop wel mee.' Zei hij. En glimlachte. 'Laat maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 2:14 am

Ik knikte blij, dacht na en spoorde toen het paard zachtjes aan waarna het meteen in stap schoot. Trots keek ik naar beneden naar Elliot. 'Ik kan dit!' riep ik verheugd uit. 'Kunnen we niet gewoon de paarden van de koets halen en samen wegrijden?!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 3:25 am

Elliot knikte en glimlachte naar haar. 'Ik ga er wel een halen.' Zei hij en liep rustig naar de koets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 3:27 am

Ik reed achter hem aan en schoot zachtjes in de lach. Ik bedoelde eigenlijk om terug te rijden naar het kasteel, maar eventjes zo samen rijden was ook goed. Nog steeds kon ik het me niet voorstellen dat we gingen trouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 3:46 am

Elliot bleef doorlopen en keek haar verbaasd aan. 'Wat is er?' hij haalde rustig een paard los en keek glimlachend naar de koetsier die in de koets had geslapen. Dat was normaal voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 4:16 am

'Kunnen we niet ook zo terug naar het kasteel rijden?' vroeg ik hem enik bnleef met Stip staan. 'Morgen of overmorgen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 4:20 am

Elliot keek haar verbaasd aan en klom op het paard. 'Dat zullen we dan wel zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 4:22 am

Hardbeet ik nu op mijn lip en ik sloeg mijn ogen gegeneerd neer. 'Je vindt het een raar idee hè?' vroeg ik teleurgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 4:24 am

'Nou ik vind het geen raar idee.' Zei hij eerlijk. 'Alleen het is hoogstens ongebruikelijk.' Zei hij en keek haar spijtig aan. 'sorry.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 4:32 am

'je bedoelt dat het niet mag?' vroeg ik nu twijfelend en ik sloeg mijn ogen eventjes neer. 'Maar waarom lenen we dan geen kleren van mijn broer voor jou en draag ik gewoon mijn eigen kleren van de boerderij en doe ik mijn haren anders.' Een lach krulde om mijn lippen en ik keek hem smekend aan. 'En dan logeren we in ee herberg en genieten we nog heel eventjes van de vrijheid!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 5:35 am

'Amelie.' Zei hij en keek haar spijtig aan. 'Dat lijkt me geweldig, maar hè weet dat het niet kan.' Zei hij en keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 5:42 am

'Waarom niet? Niemand zal ons herkennen en zo leer je metyeen je bevolking kennen en wat hun bezig houd.' Ik bog voorover en pakte zijn bovenarm zachtjes vast en trok hem bij me. 'Het is goed voor je taak en bovendien heeft je vader toch nog de leiding.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 6:02 am

'Amelie, ik moet me aan de regels van mijn vader houden. Anders zorgt hij ervoor dat ik met een ander moet trouwen.' Zei Elliot spijtig en zuchtte. 'Het spint me echt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 6:14 am

Ik klemde mijn lippen verdrietig op elkaar en schudde zachtjes mijn hoofd. 'Het is ten geode van je land,'; mompelde ik en ik liet hem los. 'Kun je op je paard stappen... Dan kunnen we rihjden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 6:20 am

Ik zit al op het paard.



--

Elliot knikte en keek naar de grond. Hij voelde zichzelf echt zo'n zak die niks over had voor zijn verloofde, maar ze moest begrijpen wat voor consequenties het had als hij mee ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 6:28 am

sorry xd
-

Ik spoorde Stip aan en het paard schoot harder weg adn verwacht, maar ik had me net optijd vast en keek kort om naar Elliot. 'Kom!' riep ik en ik kreeg weer een licht glimlachje om mijn lippen. Zou ik opgesloten zitten straks in een gouden kooi?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 7:01 pm

Elliot spoorde zijn paard rustig aan en reed achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 7:06 pm

'Moet je nui ook voorop in de oorlog?' Vroeg ik hem en ik keek om naar hem terwijl ik doorgalopeerde. Ilk hoopte van niet. Straks zouden ze hem vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Emptydo jun 07, 2012 8:14 pm

Elliot keek haar verbaasd aan n schudde zijn hoofd. 'Nee, leiders lopen nooitvoorop.' Stlde hij haar gerust en glimlachte. 'We kijken van een grote Fstand toe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Paard Stip naast de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard Stip naast de boerderij   Paard Stip naast de boerderij Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paard Stip naast de boerderij
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Weg naar de boerderij
» De moestuinen vlak voor de boerderij

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: De boerderij van familie Dubios-
Ga naar: