Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Rpg van Inge en Claudia

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 21 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:28 am

Ethan lachte en tilde haar weer op. 'Jaja, zoals normaal dus.' hij liep met haar naar boven en legde haar op het bed. Uit de la trok hij een van de pakjes van bijou en gooide die naar haar. 'Past je vast wel.'

Jason lag onder en probeerde weer omhoog te komen. Moeilijk schoof hij vooruit en ging rechtop tegen de stoel zitten. Hij bloedde nog steeds, maar al wel minder. Er lag echt een plas bloed op de plek waar hij net had gelegen. Al was hij was licht in zijn hoofd. Hij moest Amèlie helpen. Nu was het twee tegen een.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:31 am

Ik keek hem eventjes walgend aan en ging toen maar met mijn rug naar hem toe staan en kleedde me heel langzaam uit en het pakje van Bijou aan. Ik sloeg mijn armen rond me en walde nu van mezelf. Als Jason er niet was geweest, had ik me niet depressief gevoeld en was dit niet nodig geweest.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:37 am

Ethan grijnsde en duwde haar op haar rug. 'Staat je heel goed.' Zei hij en hij drukte zijn lippen op die van haar.

Jason hield zijn ogen open, maar kon het op den duur niet meer volhouden en hij viel in een soort van slaap.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:39 am

Mijn eerste reactie was om hem weg te duwen, maar toen zmijn handen zijn buik raakte, wist ik me in te houden en zijn shirt vast te houden alsof ik het wilde. Wat had ik te verliezen? Mijn ouders dachten dat ik ze in de steek had gelaten en mijn vriend had me gewoon vergeten.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:42 am

Ethan kuste haar nog steeds en duwde zijn tong bij haar naar binnen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:45 am

Ik rilde en sloot mijn ogen. Langzaam haalde ik adem en ik besloot alles te vergeten. Ik had toch geen leven meer.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:47 am

Ethan streelde haar lichaam en tongde haar gewoon. Even trok hij terug en zei. 'Is dit nou zo erg?'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:48 am

'Voor mij wel,' zei ik en k liet me weer op het bed vallen en sloot mijn ogen. 'Maar doe maar...' mompelde ik en ik voelde kort aan mijn pijnlijke schouder.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:54 am

Ethan lachte en schudde zijn hoofd. 'Ik wil hiervan kunnen genieten.' Zei hij en kuste haar nog een keer. Rustig kuste hij haar in haar nek en zo steeds lager. Rustig deed hij zijn eigen broek naar beneden.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:56 am

Ik hield mijn armen langs me en kneep mijn oge nog steviger dicht. 'Maar straks komt Bijou terug..' mompelde ik.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 8:59 am

'Komt goed. Ik heb plan B.' Zei hij en schoof haar benen uit elkaar. 'Je zult het vat geweldig vinden.' Hij ging met zijn hand over haar vagina en stak toen zijn stikkie in haar gaatje.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:03 am

haha Inge xd

'En dat is?' vroeg ik om mezelf af te leiden., gelukkig had ik al een keer seks gehad, maar die jongen had blijkbaar ook niet van me gehouden...
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:06 am

Ethan ging rustig op en neer en legde zijn handen op haar heupen. 'Merk je wel als het zover komt.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:09 am

Ik wist niet of ik het wel wilde weten en ik beet hard op mijn lip. Hopelijk zou hij snel klaarkomen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:12 am

Ethan ging gewoon door en legde een hand op haar wang. 'Je kunt nu wel gaan mokken rn het verbijten, maar je kunt ook gewoon genieten.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:13 am

'je hebt me te veel aangedaan om ervan te genieten,' protesteerde ik en ik keek hem eventjes aan.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:16 am

'Dat is geen rede.' Zei hij en prikte haar zacht in haar buik. 'Vergeven en vergeten.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:19 am

'Wil je dat ik kreun of zo,' mopperde ik zachtjes en ik negeerde zijn gestoot.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:32 am

'Alles beter dan die chagrijnige kop van je.' Ethan stopte en trok haar mondhoeken omhoog.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:42 am

Ik keek hem twijfelend aan en begon toen heel zachtjes te kreunen en sloot mijn ogen weer.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:44 am

Ethann zuchtte en ging weer op en neer. Ach, dan genoot hij er maar van.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:51 am

Mijn schopuder deed intens veel pijn en ik pakte hem zachtjes vast terwijl ik doorkreunde om hem op te geilen. 'Je... Lichaam is niet verkeerd...' Zei ik zachtjes en twijfelend. Helaas was het ook de waarheid.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 9:53 am

Ethan keek haar verbaasd aan en zei toen maar. 'Dankje.' Dit was heel raar. Hij liet de gedachtte vallen en ging door tot hij klaar kwam -.-" en ging toen langs haar liggen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptyma jun 18, 2012 6:27 pm

Meteen draaide ik op mijn zij en kroop ik samen. Totrmijn ergernis hijge ik ook een beetje en dat probeerde ik meteen te stoppen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Emptydi jun 19, 2012 5:20 am

Ethan stond op en trok zijn broek aan. Zoals afgesproken krijg je je spullen.' Zei hij lichtelijk geïrriteerd en liep naar beneden om de EHBO doos te halen en lachte toen ik Jason daar zo zag zitten. Hij ademde nog, dus…
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 8 Empty

Rpg van Inge en Claudia
Terug naar boven 
Pagina 8 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 21 ... 34  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Offline :: Offline-
Ga naar: