Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Slaapvertrek Elliot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 33  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyza apr 28, 2012 6:38 pm

Zijn woorden, het was alsof het een droom was, maar toen dacht ik weer aan zijn verhaal over Demian. Nee, hij was niet zo. Hij was een spion vanbinnenuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyza apr 28, 2012 9:21 pm

Elliot sloot zijn ogen even en zuchtte. 'Je gelooft me nog steeds niet of wel?' Vroeg hij en voelde iets in zijn hart kraken.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyzo apr 29, 2012 9:10 am

'Ik denk dat ik droom,' bekende ik na enkele seconden en ik pakte zijn hand en trok deze zachtjes naar me toe en bleef naar zijn vingers kijken. 'Ik.. Wil je niet pijn doen, maar ik weet nog niet of ik iets terugvoel. Ik kan het me niet voorstellen dat dit gaat werken en waarom mezelf pijn doen? Ik kan betergeen gevoel doorlaten dan de pijn van... Van je niet mogen zien, niet met je mogen praten en niet je... Je mogen aanraken.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyzo apr 29, 2012 9:41 am

Elliot keek haar even half geschrokken half verbaasd aan. 'Ik ga je ook niet dwingen om van me te houden, om me te vertrouwen. Dat moet je zelf doen, maar ik wou het gewoon even kwijt.' Zei hij trillerig. Ook al bedoelde ze het misschien niet zo hard. Er brak toch echt iets in zijn hart. Hij wist niet eens dat dat in zijn hart zat. Dat het kon breken.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 10:36 am

Twijfelend kwam ik omhopog en ik voelde me verdrietig worden door zijn pijnlinjke gezicht en keek met een onbewust pruillipje naar het deken. 'Ik ben graag bij je,' zei ik oprecht en ik peuterde aan het deken. En ik wilde ook zeker bij hem blijven.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:52 am

Elliot trok zijn mondhoeken wat omhoog, maar de blik in zijn ogen bleef hetzelfde. 'Maar.' Zei hij. Hij wist zeker dat er nog een maar achter kwam. Dat wad altijd zo. Eerst iets positiefs en dan een zet rechtstreeks door het hart.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 10:26 pm

'Wat maar?' vroeg ik en ik keek nu op naar zijn gezicht. 'Wil je toch liever van iemand van adel houden?' Vreemd genoeg kwam dat als een slag tegen mijn buik aan. Mijn maag kroop lichterlijk samen, maar ik bleef hem aankijken.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 10:34 pm

'Nee, maar altijd als iemand zoiets zegt, dan komt er een maar achteraan.' Zei hij en keek naar het plafond. 'De adel hier is meestal arrogant. Allemaal voor zichzelf.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 10:36 pm

Een opgeluchte zucht verliet mijn mond en ik keek naar het deken waar hij onder lag. 'Ik heb geen maar, ik ben gewoon graag bij je... En misschien wordt dat nog wel meer.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 10:39 pm

Elliot glimlachte naar haar. 'Dat hoop ik.'Zei hij en kneep zacht in haar hand.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 10:42 pm

'Ik moet verder zingen,' zei ik nu, maar ik bleef zijn hand wel vasthouden. 'Dat... Dat is beter, anders moet ik hier sowieso weg.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 10:45 pm

Elliot knikte en ging moeilijk op zijn zij liggen. 'Ja, ik wil biet dat je doorij je baan verliest.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 10:51 pm

Eventjes keek ik hem in de ogen en toen knikte uik. 'Ik ook niet,' zei ik zachtjes en ik pakte de teksten weer. 'Kun je het volgende nummer voorzingen?' vroeg ik hem en ik gaf hem het blaadje.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 10:56 pm

'Ja, oke.' Zei hij en pakte het blaadje aan. Hij begon rustig te zingen, maar het klonk best wel schor.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:04 pm

Ik luisterde aandachtig naar wat hij zong en probeerde het laatste refrein al mee te zingen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:07 pm

Elliot ging weer op zijn rug liggen en keek even naar het plafond. 'Lukt het zo denk je?'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:15 pm

'Als je een beetje mee wilt zingen,' zei ik en ik keek naar de tekst en probeerde het te doen zoals hij het deed.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:17 pm

'oke.' Zei hij en probeerde wat mee te zingen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:25 pm

Ik deed har dmijn best, maar het nummer zat best moeilijk uin elkaar.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:29 pm

'Misschien moeten we toch maar naar het theater gaan, daar hebben we een piano.' Zei hij en keek naar de muziekbladen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:30 pm

'Je moet blijven liggen,' zei ik hem en ik keek hem even in de ogen. 'Anders krijg je veel meer pijn.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:42 pm

'Je kunt meer hier niet eeuwig houden, ik ben en blijf een hyperactief jochie.' Zei hij en glimlachte even. 'Pijn heb ik toch wel, dus het maakt niet uit.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptyma apr 30, 2012 11:53 pm

'Je blijft toch in bed liggen,' zei ik en ik keek naar de grnd. 'Omdat ik het zeg en... en je van me houdt.' Ik keek op zij en wist dat dat eigenlijk gemeen was maar ik wilde niet dat hij zichzelf pijn deed.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptydi mei 01, 2012 12:00 am

'Maar dit gaat stukken beter met een piano.' Zei hij, maar gaf het toch op. Ze zou toch geen ja zeggen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Emptydi mei 01, 2012 12:04 am

'Morgen maar,' zei ik en ik keek naar de vloer onder me. 'Dan gaan we naar de piano.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 8 Empty

Slaapvertrek Elliot
Terug naar boven 
Pagina 8 van 33Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 33  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot 2
» Slaapvertrek vader Varlow.
» Jayden's slaapvertrek.
» Meet Elliot
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-
Ga naar: